1)
otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności podejmowanych uchwał,
2)
ustalenie porządku obrad,
3)
przyjęcie protokołu z sesji nr VIII z dnia 27.11.2024 r.,
4)
informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działalności między sesjami.
1)
w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 r.
2)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Kluczbork na lata 2025-2026.
3)
w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy pozbywają się z terenu nieruchomości nieczystości ciekłych oraz właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy.
4)
w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
5)
w sprawie zmiany w wieloletniej prognozie finansowej.
6)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Kluczbork na 2024 rok.
7)
w sprawie zmiany uchwały nr LXX/982/24 Rady Miejskiej w Kluczborku z dnia 19 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia Gminy Kluczbork do realizacji Projektu „Nie-Sami-Dzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027, Oś priorytetowa VII – Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, jako Partner Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu.
8)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy pomiędzy Gminą Kluczbork jako Organizatorem a Przedsiębiorstwem Komunikacji Samochodowej w Kluczborku Sp. z o.o jako Operatorem o świadczenie usług publicznych w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
9)
w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/401/20 Rady Miejskiej w Kluczborku z dnia 7 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji „Kluczbork”.
1)
opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej;
3)
Zbiorcza Opinia Komisji Budżetu Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej;
4)
podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej;
5)
podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2025 rok.
1)
opinia komisji rewizyjnej,
3)
przyjęcie sprawozdania.