Porządek obrad
1.
Sprawy porządkowo-organizacyjne:
1)
otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności podejmowanych uchwał,
2)
ustalenie porządku obrad,
3)
przyjęcie protokołu z sesji nr IV z dnia 28.08.2024 r.,
4)
informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach między sesjami.
2.
Podziękowanie dla Sołectw za przeprowadzenie dożynek
3.
Interpelacje i zapytania Radnych.
4.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w oddziale żłobkowym Publicznego Przedszkola Nr 7 z Oddziałami Żłobkowymi w Kluczborku oraz sposobu obniżania opłaty.
2)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Kluczbork do realizacji projektu "Od maluchów do starszaków- podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Kluczbork".
3)
w sprawie zmiany uchwały nr LI/513/18 Rady Miejskiej w Kluczborku z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie wysokości i zasad udzielania oraz rozliczania dotacji celowych dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Gminy Kluczbork.
4)
w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Kluczbork.
5)
w sprawie przejęcia i zaliczenia dróg powiatowych do kategorii dróg gminnych
6)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Kluczbork do roku 2030
7)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Głuchołazy z przeznaczeniem na usuwanie skutków katastrofalnej powodzi
5.
Odpowiedzi na zgłoszone w pkt. 2 interpelacje i zapytania Radnych.
6.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza za okres między sesjami
1)
opinia komisji rewizyjnej,
3)
przyjęcie sprawozdania.
7.
Wolne wnioski i informacje.
8.
Spotkanie z firmą Famak S.A. w sprawie inwestycji „Modernizacja kotłowni zakładowej Famak S.A. w Kluczborku.